Evenimente corporate

Pentru întâlniri de afaceri, sesiuni de training, seminarii sau conferințe, avem o echipă specializată care va lucra împreună cu dumneavoastră pentru a stabili toate detaliile evenimentului corporate. Hotelul Continental Forum Constanța dispune de patru săli de conferințe potrivite pentru orice tip de eveniment corporate. Acestea dispun de lumină naturală sau artificială și sunt dotate cu echipamente tehnice moderne (videoproiector, flipchart, pointer, consumabile. Capacitatea sălilor începe de la 20 de locuri, iar tarifele de închiriere pornesc de la 350 de lei.

coffee break

Coffee Break & Lunch

20 - 300 pers. 4 săli

Experiența ne-a învățat că în cadrul unul eveniment corporate de succes, pauzele de cafea și prânzul reprezintă momentele esențiale în care se leagă relații de colaborare, se discută și se consolidează parteneriate. Din acest motiv, ținem ca produsele pe care le servim să aducă un plus de savoare întâlnirilor de afaceri găzduite de hotelul nostru.

Cere ofertă
Descriere

Pachetele cu servicii pentru pauzele de cafea și prânz sunt disponibile în două variante. Pachetul simplu conține apă, ceai și cafea, iar pachetul complex include produse de patiserie (sărate și dulci), mini prăjituri, bruschete și fructe.

În funcție de necesități, meniurile pot fi personalizate fiecărui tip de eveniment în parte.

Beneficii

Pauza de prânz

Dacă optați să luați prânzul între sesiunile de prezentări sau după conferință, vă punem la dispoziție două variante. În funcție de specificul evenimentului și în funcție de numărul de participanți,  prânzul poate fi servit fie sub formă de bufet suedez, fie la farfurie. Servirea mesei poate avea loc în restaurantul situat la parterul hotelului sau în spațiul destinat pauzelor de cafea aflat în proximitatea sălilor de conferințe.

Adaptabilitate

Suntem conștienți că nevoile fiecărui client sunt unice, motiv pentru care ne adaptăm în funcție de exigențele dumneavoastră și încercăm întotdeauna să găsim soluțiile potrivite.

Diversitate

În cazul în care alegeți pentru pauza de cafea un pachet complex de meniu, vă putem oferi produse de patiserie diversificate și mini prăjituri produse chiar în laboratorul propriu.

meetings

Business Meetings

20 - 300 pers. 4 săli

Pentru întâlniri de afaceri sau conferințe, putem aranja una dintre cele patru săli de conferințe în stilurile standard: teatru, classroom, U-shape, boardroom, ballroom sau standing cocktail.

Cere ofertă
Descriere

Cele 4 săli de conferințe ale hotelului reprezintă opțiunea ideală pentru orice tip de eveniment corporate și au o capacitate care variază între 20 și 300 persoane.

Sălile sunt dotate cu videoproiector, flipchart, ecran de proiecție, instalație de sonorizare, sistem de traducere simultană și internet wireless gratuit. Venim în întâmpinarea dumneavoastră cu două săli modulare, care se pot compartimenta diferit în funcție de nevoile evenimentului organizat.

Beneficii

Mediul

Sălile noastre de conferință sunt decorate elegant și sunt echipate cu aparatură adecvată pentru ca întâlnirile business să fie cât mai productive.

Adaptabilitate

Două dintre sălile noastre sunt modulare și se pot transforma într-un singur spațiu generos de 74 de metri pătrați.

petreceri corporate

Petreceri corporate

50 - 300 pers. 2 saloane

Continental Forum Constanța oferă facilitățile și dotările optime pentru organizarea petrecerilor corporate, petrecerilor festive sau petrecerilor de Crăciun dedicate partenerilor sau colegilor.

Cere ofertă
Descriere

Indiferent de cerințe, sălile de evenimente Ovidiu și Prestige sunt ideale pentru petreceri, spațiile adaptându-se tuturor nevoilor și exigențelor dumneavoastră.

Sala Prestige, recent renovată și modernizată, vă va surprinde încă de la intrare cu stilul său inedit. Această are de până la 150 de persoane și oferă toate atuurile necesare pentru organizarea unui eveniment remarcabil.

Sala Ovidiu poate găzdui petreceri corporate de până la 100 de persoane și poate fi amenajată și decorată în funcție de tematica petrecerii.

Beneficii

Originalitate

Prin colaborare cu partenerii noștri, putem organiza și evenimente cu bucătărie tematică sau cu animație. În acest mod, evenimentul poate fi mai interesant și original. Vă putem pune în legătură cu partenerii noștri sau putem organiza împreună cu ei evenimentul perfect pliat pe nevoile dumneavoastră.

Consiliere

Având în vedere experiența pe care o avem în organizarea petrecerilor corporate, vă putem consilia în alegerea meniului perfect în funcție de numărul de persoane și în funcție de preferințe. Lăsați în seama noastră detaliile legate de organizare.

Rafinament

Sălile noastre au un design elegant, iar aranjamentele pentru mese le putem alege împreună cu dumneavoastră. Pentru petrecerile corporate care au loc în anotimpul cald, punem la dispoziție și terasa exterioară.